تایپ و آموزش لاتک/زی پرشین | دانپرو

آموزش رایگان لاتک (زی پرشین)

آموزش رایگان لاتک (زی پرشین)

با معرفی دوره آموزش جامع لاتک در خدمت شما اساتید و دانشجوبان گرانقدر آکادمی دانپرو هستیم. در این دوره آموزشی می خواهیم تایپ در نرم افزار حروف چین لاتک را با قدرت تمام به شما عزیزان آموزش دهیم تا شما هم بتوانید از قابلیت های این نرم افزار فوق العاده در تایپ پایان نامه یا تایپ مقاله خود استفاده کنید. 

آموزش رایگان لاتک (زی پرشین)​
مدرس دوره

سجاد اسماعیلی

سطح دوره
زمان و جلسات
تعداد دانشجویان
هزینه دوره

هرگونه سوال ، پیشنهاد یا انتقادی در رابطه با دوره ویدیویی آموزش لاتک دارید در پایین همین صفحه و در بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا ما بتوانیم بهترین آموزش ها را برای شما همراهان گرانقدر تهیه و منتشر کنیم؛ همچنین اگر سوالی در  رابطه با جلسات آموزشی که منتشر شده دارید، حتما سوال خود را در بخش دیدگاه های همان جلسه مطرح کنید، تا اگر کاربر دیگری هم سوالی مشابه داشت با مطالعه بخش دیدگاه های همان جلسه پاسخ سوالش را دریافت کند.

آموزش لاتک

جلسات مقدماتی دوره جامع لاتک

مشخصات دوره پیشرفته آموزش لاتک

پرسش و پاسخ

TeX یک سیستم ﺣﺮوفﭼﯿﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ پرفسور دونالدﮐﻨﻮث در داﻧﺸﮕﺎه اﺳﺘﻨﻔﻮرد، ﺑﺮایﺣﺮوفﭼﯿﻨﯽ ﻣﺴﺘﻨﺪات، ﺑﻪوﯾﮋه ﻣﺴﺘﻨﺪاﺗﯽ علمی ﮐﻪ داری فرمول‌های ریاضی زیادی دارند، ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪ. TeX نرم‌فزاری آزاد اﺳﺖ و ﺣﻖ ﮐﭙﯽ آن ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ اﻧﺠﻤﻦ رﯾﺎﺿﯽ آﻣﺮﯾﮑﺎ اﺳﺖ. برتری TeX بر سیستم‌های حروف‌چینی دیگر در توانایی تولید نوشتارهای حرفه‌ای است، به‌گونه‌ای که نویسنده، بجای تمرکز بر روی برخی از موارد مانند، نوع فونت، اندازه فونت در بخش‌های گوناگون نوشتار و مواردی این چنینی،‌ تنها بر روی محتوای نوشتار خود متمرکز شده و صفحه‌آرایی را به‌طور کامل به نرم‌افزار می‌سپارد.

منبع

برای دانلود نرم افزار لاتک میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

دانلود تک لایو برای تایپ لاتک

زی پرشین دسته ای از ماکروهاست که حروف چینی پارسی را در لاتک ساده نموده و به عنوان یک بسته ی منبع باز از
توانایی های بالایی برای حروف چینی برخوردار می باشد.

  1. دیدن فیلم های آموزشی
  2. شروع به تایپ کردن
  3. روبرو شدن با ارور 
  4. رفع ارور 
  5. نهایی کردن فایل لاتک 

خیر، دانپرو صفر تا صد آموزش ها را در اختیار شما قرار میدهد.

نظرات در “آموزش لاتک (❤️ کاملا رایگان) پکیج کامل آموزش لاتک”

*
*

5/5

دیدگاه‌ها

*
*